גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

ביואורגונומי – מה זה?

 

מה זה ביואורגונומי?

הביואורגונומי היא שיטת אבחון וטיפול אנרגטית, המתבססת על אנרגיית החיים [האורגון]. אנרגיית האורגון היא אנרגיה המצויה ביקום, באטמוספירה ובכל מקום בו יש חיים. שדות האנרגיה סביב הגוף שלנו ובתוך הגוף מהווים שכבת הגנה המונעת מהגוף להינזק. על-פי הביואורגונומי הבריאות מתאפשרת כשאנרגיית החיים זורמת בחופשיות אצל כל אחת ואחד מאיתנו. 

את הביואורגונומי פיתח רפי רוזן ז"ל.

 

טיפול ביואורגונומי

על פי הביואורגונומי, מחלות קיימות כי לאיבר או לתא בגוף 'אין שדות אנרגיה' כלומר, יש חסימה אנרגטית באיבר בו קיים כאב או חולי. הטיפול הביואורגונומי פותח את החסימה האנרגטית ומחזיר לגוף את פוטנציאל ההבראה הטבעי שלו ואת האיזון האנרגטי בגוף.

כך באמצעות הביואורגונומי ניתן לטפל בגוף האנרגטי שלנו, לשחרר חסימות שנוצרו בו לאורך השנים מאוסף של פחדים, טראומות, מחשבות מגבילות, ארועים קשים ופגיעות למיניהן. 

 

טיפול אנרגטי מרחוק

הייחודיות של הביואורגונומי ואחד מיתרונותיו המרכזיים הוא שהאבחון והטיפול אינם מצריכים את נוכחות המטופל ליד המטפל, כיון שהטיפול יכול להיתבצע מרחוק ואינו דורש מגע.

 

איך מתבצע טיפול ביואורגונומי?

מטפל הביואורגונומי מזמן בזמן הטיפול האנרגטי את הגוף האנרגטי של המטופל (שהוא העתק מדויק של הגוף הפיסי), מאבחן את הבעיות ומטפל בהן. הגוף האנרגטי שלנו, שהוא העתק של הגוף הפיזי שלנו, מתפרש במרחב ואינו מוגבל למקום או לזמן בו אנחנו נמצאים. לכן ניתן לטפל מרחוק באמצעות הביואורגונומי. זו גם הסיבה שריפוי אנרגטי מרחוק הוא אפקטיבי, כיון שאנחנו מטפלים בגוף האנרגטי.

 

עפעוף בביואורגונומי

האיבחון והטיפול בביואורגונומי מתבצע באמצעות טכניקת העפעוף, שהיא טכניקה לחישת אנרגיה – חוש שביעי שקיים אצל כולנו, אם נרצה לפתח אותו.

טיפול ביואורגונומי יכול להוות טיפול משלים לטיפול הרפואי הקונבנציונלי בנושא של מכאובים פיזיים או רגשיים. בנוסף, טיפול אנרגטי יכול להוות דרך קלה ונגישה לטיפול עצמי ולעזרה עצמית כדי להגיע לבריאות ולחיוניות טובה.

 

אם מעניין אתכן להתנסות, או אם טרם קיבלת תוצאות מיטביות על אף טיפולים אחרים שעברת – את מוזמנת ליצור עימי קשר בפרטי, או להשאיר כאן הודעה ואצור איתך קשר לבדיקת התאמה.

הטיפול מתקיים בהרצליה או מרחוק.

 

אם את רוצה פרטים נוספים על ביואורגונומי, או להתנסות בטיפול אנרגטי, אני מזמינה אותך ליצור עימי קשר בלחיצה על הכפתור למטה

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

נעים מאד, אני גליה נתן אפשטיין,
אני מאמינה, שכל אישה וכל ילד רוצים מישהו שיאמין בהם ויראה את היכולות הגבוהות והמיטיבות שלהם; ואני נותנת להם יד ומסייעת להם להתחבר לעצמם ולפוטנציאל הגבוה שלהם, ולאהוב את עצמם בדיוק כפי שהינם.

אהבת את הבלוג? רוצה לקבל עדכונים למייל?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן